Ledige tomter

Hus, enebolig, villa, hjem - Klikk for stort bildeEnebolig Pixabay

Trykk på linken nedenfor.  Du får da et PDF-dokument som viser ledige tomter (bolig, fritidsbolig m.v.) i Smøla kommune. Antall tomter må forstås som et stipulert tall.  Klikk deretter på planident nummeret i dokumentet.  Du blir da sent til GISLINE WebPlan.  I søkefeltet skriver du inn planident nummeret. Du kommer da frem til mer informasjon, for eksempel bestemmelser, kart og så videre.

Ledige tomter (PDF, 4 MB) (sist oppdatert 28.06.22)

Har du funnet en feil i oversikten?

Send en epost til Tom: tom.hoibjerg@smola.kommune.no

Status, antall ledige tomter

Det er pr. 28.06.2022 ca. 79 ledige boligtomter som ligger i private reguleringsfelt.  I tillegg finnes et ukjent antall mulige tomter som omfattes av kommuneplanen.  Og, ca. 140 ledige hyttetomter som ligger i private reguleringsfelt.  Videre pågår det planarbeid som vil muligens kunne tilby 100 nye boligtomter og leiligheter innen utløpet av 2023-24.