Beredskapsmelding - Farevarsel - ekstremværet "Ingunn"

Værprognoser onsdag morgen er at det fortsatt meldes sterk vind fra onsdag ettermiddag 31. januar t.o.m torsdag 1. februar.

Smøla kommune ber innbyggerne på Smøla følge med på værmeldingene og tilpasse egen aktivitet etter dette. Vi anbefaler innbyggerne å være innendørs så lang det er mulig. Beredskapsledelsen følger situasjonen og informasjon fra Smøla kommune oppdateres etter behov på www.smola.kommune.no og facebook.

Det gjennomføres i utgangspunktet ordinær barnehage torsdag dersom veier og bruer er åpne.

Det gjennomføres i utgangspunktet ordinær skoledag torsdag dersom skolebuss går som normalt og veier og bruer er åpne.

Eventuell annen beslutning vedrørende barnehage og skole vil bli tatt etter møte med Statsforvalteren onsdag ettermiddag kl. 14.00.