Smøla kommune skal innføre Helseplattformen 9.november 2024.

Forberedelsene er godt i gang, og kommunen har etablert en  prosjektorganisasjon som skal sikre god implementering.

Prosjektleder er Linda Solberg, og det jobbes nå bredt med å forberede innføringen, sammen med tillitsvalgte og verneombud.

Vi vil sikre at alle ansatte, brukerne og deres pårørende er godt ivaretatt gjennom innføringsløpet og i tiden etter oppstart av Helseplattformen.

Helse- og omsorgstjenestene står foran en krevende tid, men ser frem til å etablere et godt system som ivaretar kommunikasjon mellom brukere/pårørende, kommunale helse- og omsorgstjenester og spesialisthelsetjenesten på en god måte.

Gruppe 8 - Klikk for stort bilde anm

27. februar var prosjektleder for innføringen Tatyana V. Grønlien og Hege Ivangen-Hagedal fra Helseplattformen på besøk for å bli litt kjent med oss og avklare praktiske spørsmål rundt innføringen.